Business cu „B” de la Blog

Blogging, apoi business

Sunt nenumarate povesti de succes in care, plecand de la un blog si adaugand ceva produse handmade, s-au creat afaceri profitabile. In aceste cazuri socializarea prin blogging si povestea atasata produselor sau categoriilor de produse adaugate ulterior si care s-au adresat exact zonei de piata pe care jucau comentatorii sau autorii blogului, au creat afaceri solide.

In cartea sa ”Triburi”, Seth Godin exemplifica cum poate oricine sa-si creeze un trib al carui lider sa se proclame. Prin trib Seth intelegand o comunitate cu un lider, cu linii de comunicare specifice atat cu liderul cat si intre ei. Sunt cateva conditii ce trebuiesc respectate pentru constituirea si functionarea acestor triburi, insa ele pot fi usor aplicate de oricine.

Business, apoi blogging

Ce se intampla insa cand ai un magazin online in care vinzi deja produse si servicii, dar nu ai vizibilitate? Poate Google nu e prea incantat de site-ul tau si, ca mai toata lumea, dai fuga pe Facebook crezand ca acesta iti poate aduce clientii pe care ti-i doresti?

Nu faci altceva decat sa cresti afacerea lui Zuckenberg, ignorandu-ti propria ta afacere. Si atunci, ar putea merge si invers? Sa adaugi un blog actualului tau site de comert online?

Nimic mai adevarat. Am probat-o pe cateva site-uri. Platforma WordPress permite atat comertul online cat si blogging si este SEO Friendly, asa ca de ce sa nu profiti de aceste avantaje?

Creeaza-ti nisa pe care ai expertiza, scrie regulat si vei vedea cum vor aparea comentatorii, clientii si cum Google va aprecia asta.

Ce ai de pierdut?